Potrzebujesz pomocy? Napisz do Nas
Email Customer Care
Shipping Information
1. Celem dokonania zakupu Produktów konieczne jest złożenie zamówienia poprzez aktywowanie widocznych na stronie Serwisu odpowiednich opcji, dostępnych przy każdym Produkcie i dalsze postępowanie zgodnie ze wskazówkami podawanymi Użytkownikowi na każdym etapie procedury składania zamówienia
. 2.Podczas rejestracji Użytkownik zostanie poproszony o podanie następujących informacji o sobie: imię
nazwisko adres doręczeń adres e-mail numer telefonu 3. Przez rejestrację należy rozumieć założenie konta w Serwisie lub wypełnienie odpowiednich pól celem zakupu Produktów bez logowania (tzw. zakup bez logowania/rejestracji konta).
4. Każde zamówienie weryfikowane jest w sposób automatyczny poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres podany przez Użytkownika przy składaniu zamówienia. Otrzymanie wiadomości e-mail informującej o przyjęciu zamówienia do realizacji oznacza, że zamówienie zostało złożone prawidłowo.
5. Zamówienia realizowane są po otrzymaniu należności uiszczanej dostępnymi w Serwisie kanałami płatności tytułem zapłaty ceny oraz ewentualnych innych kosztów właściwych dla danego Produktu. Chwila wpłynięcia należności za Produkt kończy procedurę zawarcia umowy.
6. Dostępne kanały płatności w Serwisie to: - przedpłata za pośrednictwem automatycznego systemu obsługi płatności transferuj.pl - przelew bankowy w formie przedpłaty za złożone zamówienie na konto bankowe Fundacji
7. Informacje o cenie danego Produktu zostają zawsze podane w Serwisie oraz podczas składania zamówienia.
8. W przypadku produktów fizycznych koszty dostawy wyliczane są automatycznie w zakładce „Mój Koszyk” oraz doliczane do ogólnej sumy do zapłaty. Aby zapewnić maksymalną higienę produkty spożywcze wysyłamy osobną paczką niż chemię, kosmetyki, suplementy i książki.
9. W zależności od parametrów przesyłki mogą być realizowane kilkoma przesyłkami/paczkami. Dostawy realizowane są za pośrednictwem Poczty Polskiej, DPD i Inpost.
10. Podstawową formą dostawy w przypadku produktów elektronicznych z kategorii takich jak „Audiobooki” i „E-booki” jest pobranie ich przez Użytkownika z poziomu: – strony „Moje konto” w zakładce „Moje zamówienia” poprzez klikniecie odnośnika „Pobierz plik” – konta e-mail na które zostało złożone zamówienie gdzie znajduje się link do zakupionej publikacjiPrzekazanie produktów odbywa się drogą transmisji danych dokonanej za pomocą łącza internetowego, bezpośrednio do pamięci komputera Użytkownika lub za pośrednictwem dedykowanych aplikacji mobilnych. Warunkiem uzyskania dostępu jest zaksięgowanie płatności przez system.
. 2.Podczas rejestracji Użytkownik zostanie poproszony o podanie następujących informacji o sobie: imię
nazwisko adres doręczeń adres e-mail numer telefonu 3. Przez rejestrację należy rozumieć założenie konta w Serwisie lub wypełnienie odpowiednich pól celem zakupu Produktów bez logowania (tzw. zakup bez logowania/rejestracji konta).
4. Każde zamówienie weryfikowane jest w sposób automatyczny poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres podany przez Użytkownika przy składaniu zamówienia. Otrzymanie wiadomości e-mail informującej o przyjęciu zamówienia do realizacji oznacza, że zamówienie zostało złożone prawidłowo.
5. Zamówienia realizowane są po otrzymaniu należności uiszczanej dostępnymi w Serwisie kanałami płatności tytułem zapłaty ceny oraz ewentualnych innych kosztów właściwych dla danego Produktu. Chwila wpłynięcia należności za Produkt kończy procedurę zawarcia umowy.
6. Dostępne kanały płatności w Serwisie to: - przedpłata za pośrednictwem automatycznego systemu obsługi płatności transferuj.pl - przelew bankowy w formie przedpłaty za złożone zamówienie na konto bankowe Fundacji
7. Informacje o cenie danego Produktu zostają zawsze podane w Serwisie oraz podczas składania zamówienia.
8. W przypadku produktów fizycznych koszty dostawy wyliczane są automatycznie w zakładce „Mój Koszyk” oraz doliczane do ogólnej sumy do zapłaty. Aby zapewnić maksymalną higienę produkty spożywcze wysyłamy osobną paczką niż chemię, kosmetyki, suplementy i książki.
9. W zależności od parametrów przesyłki mogą być realizowane kilkoma przesyłkami/paczkami. Dostawy realizowane są za pośrednictwem Poczty Polskiej, DPD i Inpost.
10. Podstawową formą dostawy w przypadku produktów elektronicznych z kategorii takich jak „Audiobooki” i „E-booki” jest pobranie ich przez Użytkownika z poziomu: – strony „Moje konto” w zakładce „Moje zamówienia” poprzez klikniecie odnośnika „Pobierz plik” – konta e-mail na które zostało złożone zamówienie gdzie znajduje się link do zakupionej publikacjiPrzekazanie produktów odbywa się drogą transmisji danych dokonanej za pomocą łącza internetowego, bezpośrednio do pamięci komputera Użytkownika lub za pośrednictwem dedykowanych aplikacji mobilnych. Warunkiem uzyskania dostępu jest zaksięgowanie płatności przez system.
Returns & Exchange
1. Fundacja informuje, że ma obowiązek dostarczyć towar wolny od wad.
2. Reklamacje dotyczące świadczenia usług drogą elektroniczną przez Fundację lub dotyczące zakupionych towarów można składać pisemnie na adres Fundacji lub mailowo na następujący adres e-mail: fundacja@rodziceprzyszlosci.pl, osobiście do protokołu w siedzibie Fundacji za pomocą formularza reklamacyjnego.
3. W reklamacji należy podać: numer zamówienia (lub inne dane pozwalające je zidentyfikować), dane kontaktowe Użytkownika umożliwiające udzielenie odpowiedzi na złożoną reklamację oraz opis zdarzenia będącego podstawą reklamacji.
4. Fundacja ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia i przekaże dalsze informację dotyczące procedury postępowania w tym indywidualny numer reklamacji.
5. Jeżeli Użytkownik jest Konsumentem, wówczas przysługuje mu prawo odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej z Fundacją, bez podania przyczyn, w terminie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy. Jeżeli przedmiotem umowy jest wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, termin ten wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.
6. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument powinien poinformować Fundację o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład złożonego na piśmie przesłanym pocztą lub pocztą elektroniczną na adres Fundacji podany w postanowieniu § 1 lit. b Regulaminu).
7. Konsument może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
8. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
9. W przypadku odstąpienia od umowy Fundacja zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Fundację), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy. Fundacja dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie i nie wiąże się ono z powstaniem dodatkowych kosztów.
10. Fundacja może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania rzeczy lub do chwili dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
11. Konsument powinien odesłać lub przekazać rzecz do Fundacji niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.
12. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
13. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
14. Jeżeli przedmiotem umowy jest świadczenie usług, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
15. Postanowienia § 15 ust. 2-5 stosuje się odpowiednio.
16. Jeżeli Konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy o świadczenie usług po zgłoszeniu żądania o rozpoczęcie wykonywania usługi przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny.
Fundacja zwraca uwagę, że zgodnie z przepisem art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827) prawo odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej z Fundacją nie przysługuje m.in. w odniesieniu do umów:
1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta;
2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
3. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
4. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
5. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
6. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
FAQs
W przygotowaniu....